CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 13, 2009

kIsaH aKU n maRIe

mmmm...
lame gak ak x nulih blog ni..
bzzz....
n cm2 jd kt aku...
xleh blah r...
aku rs empty sgt2...
atoi....
fining r....
mmmm....
time ak n dak2 bln g danau..
serioushit!!!
aku asyek tido jer...
24 hours tdo....
ntah nape ntah...
cm xde mood gler r...
aku n marie berseTIDO sesame dlm kete...
dye bkn nk kejot,tp join aku skali...
esok 2...
aku ngn dye bantai tgelak bcite psl ni...
marie pnye trtdo smpi tdo terbaring blkg bntt aku...
hahahaha....
lawak r...
mule2 bkn men bising argh...
lame2,tepok gler...
Mti dak2 2 bengang kan..
hahahahahaha.....

9 comments:

scha said...

xda la seyza..
kitorang taw korang penat..
tp cam kurang org la dlm gamba..
xda gamba korang..
ada scha n wany je..
x cukup korum..
hahaha..
kalo korang ada mst lagi happening~

seYza a.k.a SaLLy said...

kurang korum ea...
hehehehe...

mary said...

kt mmg x leh amek
gmba byk2 seyza..
nnty pecah camera 2 cz
kt kn c_t_...
hahahaha

seYza a.k.a SaLLy said...

hahhahahahha....
ya betoi...
kte mmg C_T_...
setan tulll....

blooD_Seeker said...

korg mmg c_t_ pon...
klu x,xkn r aku leh minat gn slh sorg dr kamu brdua... ;-)
have fun kamu berdua...
smoga kamu berdua alwiz hepi ever after...

seYza a.k.a SaLLy said...

weh blood seeker...
suke kt marie eh??
hahahahaha...
by da way ko sape??

blooD_Seeker said...

aku adalah aku...
asal melaka...
kwn baek kau...
nk tny ni,mary 2 da brpunye lum?
aku ingt aku nk msuk line...

Moja [Bulan] said...

msok line?..hm..sila2..=)
Xnk msok line aku kah?..
asek2 mary je..
haha..

blooD_Seeker said...

da mary cute...
mst r bnyk drh...
2 yg aku nk cgt 2...
slrpp!!!